SCENEKUNST FOR BØRN I ALLE ALDRE            Suhmsgade 4, 1125 København K, Telefon: 333 222 49

Del med andre
Tidligere forestilling
lør 8. feb - søn 9. mar 2014

Anmeldelser

Børn i byen giver Askepot 5 ud af 5 stjerner *****
"Med en eventyrlig fortælling i en simpel scenografi krydret med humor og sang rammer Askepot både store og små (...) Den lille times tid, forestillingen varer, flyver af sted, og forløsningen kommer lyksaligvis med den store forvandling fra askegrå til prinsesseglimtende Askepot. Selv for en inkarneret seksårig Disneyfan vakte stykket begejstring og håb om gentagelse. '

Anmeldelse fra Danmarksbloggen
Ja, de sidder helt stille, dybt grebne som vi voksne, og tager det helt ind i deres følsomme børnesind. Og det er slet ikke for meget for dem. Tværtimod i en tid, hvor så meget er plastic, overflade, X-factor-kendis-berømmelse og fokus på at have det sjovt, så længes børnene efter fordybelsen, ægtheden og voksne, der tør vise og fortælle dem om de store følelser og de grundlæggende ting i livet og dét at være menneske (...) Eventyret lever altså endnu. Det er ikke for sent. Vi kan endnu nå at leve lykkeligt til vores dages ende. Der er håb. (...) Det ved man også på Anemoneteatret, hvor man med Askepot giver sit publikum endnu en eventyrlig stor bid af et brag af en forestilling. Danmarksbloggen anbefaler den på det varmeste."

Anmeldelse fra uafhængig anmelder Marcus Vigilius Brendstrup

Anmeldelse fra Danmarksbloggen

1